VEELGESTELDE VRAGEN?

Ik heb een behandeling geboekt. Hoe laat vindt deze plaats?

Het tijdstip van uw behandeling hoort u bij binnenkomst. Zeker is dat uw behandeling tussen 11.30 en 22.00 uur gepland wordt. Er zit altijd een half uur tussen uw aankomst en uw (eerste) behandeling. U kunt dus lekker rustig aan doen. U komt immers om te relaxen.

Als ik een voorkeurstijd voor de behandeling doorgeef, wordt de behandeling dan ook op dit tijdstip ingepland?

Natuurlijk doen we ons uiterste best om aan uw wensen te voldoen. Echter kunnen wij het tijdstip van uw voorkeur niet garanderen. Het definitieve tijdstip hoort u bij aankomst. Behandelingen vinden plaats tussen 11.30 en 22.00 uur én sowieso een half uur nadat u bent binnen gekomen.

Kunnen behandelingen gelijktijdig plaatsvinden?

Ja hoor. Als u samen komt dan doen we ons best om de behandelingen op hetzelfde moment in te plannen. Geen garantie dat het kan, want er zijn natuurlijk meer genieters.

Op welke tijden kan ik lunchen?

Onze keuken is geopend vanaf 12.00 uur. Gerechten van de lunchkaart kunt u bestellen tot 18.00 uur.

Op welk tijdstip kan ik dineren?

U kunt op maandag tot en met zaterdag bij ons dineren van 17.00 uur  tot 21.00 uur en op zondag van 17.00 uur tot 20.30 uur.

Mag ik eigen consumpties meenemen?

Eigen eten en drinken hoeft u niet mee te brengen. Sterker nog, het is niet toegestaan. Laat u verrassen in ons restaurant!

Zijn er speciale damesdagen bij Thermen en Beauty LeeuwerikHoeve?

Er zijn geen speciale damesdagen. Iedereen is elke dag welkom, ook kinderen die zich al aan de regels van de sauna kunnen houden.

Als ik een cadeaubon via de website bestel, hoe lang duurt het dan voordat ik deze thuis ontvang?

Die ontvangt u snel. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen sturen wij de bon naar u toe. Dit kan drie tot vier werkdagen duren. U kunt de bon online bestellen en betalen via Ideal of aanschaffen bij onze receptie.

Mag ik mijn eigen badjas, handdoeken en slippers meenemen?

Natuurlijk. Uw eigen spullen zijn altijd het fijnst, niet waar? Natuurlijk kunt u ook alles bij ons huren, geen gesleep met spullen en wel zo makkelijk.

Geldt er een speciale korting als ik op mijn verjaardag Thermen en Beauty LeeuwerikHoeve bezoek?

Jarigen worden bij ons verwend met een gratis kopje koffie of thee en een gebakje.

Wanneer dien ik mijn kortingsbon in te leveren?

Bij het inchecken, aan het begin van uw wellnessdag, kunt u uw kortingsbon inleveren. Als u de kortingsbon aan de receptioniste geeft wordt uw korting in ons systeem ingevoerd. Heeft u een cadeaubon? Deze kunt u aan het einde van de dag inleveren bij het betalen.

Zijn mijn kortingsbonnen voor een sauna-entree ook geldig voor een arrangement?

Kortingsbonnen voor een sauna-entree zijn alleen geldig voor een sauna-entree. Boekt u een arrangement, dan kunt u déze kortingsbonnen niet gebruiken. Wél bijvoorbeeld een cadeaubon.

Kan ik bij Thermen en Beauty LeeuwerikHoeve ook lunchen en dineren als ik een bepaald dieet (bijvoorbeeld vegetarisch of glutenvrij) volg?

Jazeker. Geeft u gerust uw dieetwensen door wanneer u uw wellnessdag reserveert. Wellness en voeding horen immers bij elkaar. We serveren daarom wellnessfood; eten en drinken dat goed voor u is, u goed laat voelen, erg lekker is én goed bij u past.

Is er een ruimte waar ik tijdens mijn bezoek kan kolven?

Naast rust bieden we ook privacy, u kunt dus gebruikmaken van een ruimte om te kolven. De voeding bewaren we voor u in de koeling.

Kan ik bij aankomst ook nog behandelingen reserveren?

Dat kan prima, als er op die dag nog behandelingen beschikbaar zijn, kunt u die reserveren. Wilt u écht zeker weten dat u kunt genieten van uw favoriete behandeling, reserveer deze dan ruim van tevoren.

Moet ik voor of na mijn bezoek betalen?

Eerst genieten, dan betalen. Vinden wij wel zo logisch. Aan het eind van uw wellnessdag checkt u uit bij de receptie, dat is ook het moment waarop u de rekening betaalt.

Kan ik ook met creditcard betalen?

Die mogelijkheid is er bij ons (nog) niet.

Mogen mijn kinderen ook mee naar Thermen en Beauty LeeuwerikHoeve?

Als de kinderen zich aan de saunaregels kunnen houden zijn ze van harte welkom, we hebben geen speciaal kindertarief.

Wat moet ik weten over saunabezoek en mijn gezondheid?

Een saunabezoek heeft veel voordelen voor uw gezondheid. Uw weerstand, huid en uw humeur, alles vaart er wel bij. Toch kan het soms verstandig zijn om, zéker bij twijfel, vooraf te overleggen met uw huisarts of specialist. Bijvoorbeeld wanneer u koorts of besmettelijke huidaandoeningen hebt.

Kan ik naar de sauna als ik zwanger ben?

Een dagje sauna is ontspannen en genieten. Ook tijdens uw zwangerschap kunt u  daar natuurlijk zomaar zin in hebben. Bent u een regelmatige saunabezoeker? Dan kunt u prima blijven komen. Bent u nog geen drie maanden zwanger dan kunt u een bezoekje beter even uitstellen. Zwanger en saunabezoeken vragen sowieso extra aandacht.

Zit er chloor in het water?

Wij houden van zuiver en gezond. Dat geldt ook voor het water in de Thermen. Bij ons baadt u in hoog vitaal water uit eigen bron. We werken niet met chloor en zuren maar met zoutelektrolyse. Puur dus en dat voelt u!

Kan ik zonder reservering gebruik maken van een actievoucher?

Op het ticket dat u heeft gekocht of gekregen staan de voorwaarden, lees deze goed en volg de stappen. Meestal hebben de tickets de voorwaarde dat u minimaal 1 dag van tevoren moet reserveren via de website. Een ticket is vaak een aantal maanden geldig en binnen deze termijn kunt u elke dag bij ons terecht.

Als ik gebruik maak van Tapperuse en ik tap om 17.00 uur in, gaat hij dan na 18.00 uur automatisch naar het avondtarief?

Het moment van intappen bepaalt welk tarief u betaalt. Verandert het tarief binnen de periode dat u bij ons verblijft? Dan is het misschien de moeite waard om na 18.00 uur even naar de receptie te lopen om uit te tappen en opnieuw weer in te tappen op het avondtarief. Let op; u betaalt dan wel weer opstartkosten van 0,75 cent. Maar dit kan de moeite waard zijn!

Thermen & Beauty LeeuwerikHoeve

Hillamaweg 62-64
9251 KC  Burgum

0511 481 990

info@leeuwerikhoeve.nl 

VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA